Kirjautuminen | Rekisteröidy |

SFNET.FI | Ryhmä: sfnet.harrastus.askartelu

Re: Kemiallinen nikkelöinti

<(Kirjoittanut ftec <ftec@kolumbus.fi> [22:22] 16.5.2006)>
Itse olen käyttänyt Amoila Oy:tä Juvanmalmin
teollisuusalueella. Joitain banjon osia piti kaunistaa.
Pitoisuuksista en tiedä, liemiin en todellakaan halunnut
puuttua :-)

 www.yritystele.fi sieltä löytyy lisää.

-risto

"Ville Voipio" <vvoipio@kosh.hut.fi> wrote in message
> Sattuisikohan kenelläkään olemaan ajatusta siitä, josko
> joku tekisi kemiallista nikkelöintiä? Bonusta siitä, jos
> putiikki olisi kohtuuetäisyydellä pk-seudusta.
>
> Tarvittaisiin aluksi muutama yksittäiskappale, pohjamate-
> riaalina on haponkestävä teräs ja alumiini. Kappaleet
> ovat maksimikooltaan parinkymmenen sentin luokkaa.
> Halutun pinnoitteen fosforipitoisuus 6-8 %.
>
> Google löytää muutaman pajan, mutta näyttävät mainostavan
> aika lailla pitkiä sarjoja. Nyt tarvittaisiin alkuunsa vain
> muutama protopalikka.
>
> - Ville

> [...]

Viesti on crosspostattu ryhmiin sfnet.harrastus.askartelu, sfnet.harrastus.koneet+laitteet
Kaikki otsaketiedot | Otsaketietojen selitykset
Tarkista osoitteen ftec@kolumbus.fi toiminta
- Kemiallinen nikkelöinti - Ville Voipio
 15.05.2006
   \Re: Kemiallinen nikkelöinti - ftec <<<<<< 16.05.2006

Palvelun ylläpitää Netello Systems Oy. Netello on palvellut suomalaisia yrityksiä vuodesta 1999. Koska nykyisin on yhä tärkeämpää löytyä hakukoneista, tarjoaa Netello hakukoneoptimointia sekä hakukonemainontaa (Google Adwords) yrityksille. Netellosta saa myös laadukkaat kotisivut ja kävijäseurannan sivustolle sekä verkkokauppaan. Myöskin verkkokaupan perustamisessa kannattaa kääntyä Netellon puoleen. Lisäksi Netello auttaa verkkokaupan ja sivuston konversio-optimoinnissa. Sivustojen lisäksi Netello valmistaa Facebook-sivut sekä mobiilisivustot. Lue Netello kokemuksia. Netello keskustelua.